субота, 27. октобар 2007.

Sinergija 07



Sa nedelju dana zakašnjenja, pišema vam o mom iskustvu Sinergije.

I ove godine EESTEC je predstavljao tehničku podršku Sinergije. Za mnoge eestecovce je to bila prilika da se zarade neke pare za 2-3 dana rada. Međutim, po meni, tu je bilo mnogo više od običnog šljakerisanja. Slušao sam mnoge pametne ljude, neke dosadne; upoznao neke dobre ljude, neke glupe...

Kada sam došao izjutra na posao, dali su nam bele kombinezone da obučemo, nisam mogao da verujem. Izgledali smo kao moleri :)) I tako smo mi, studenti elektrotehnike, u molerskim odelima krenuli na radna mesta. Moje radno mesto je bila sala za predavanje a posao: povezivanje laptop-a predavača sa video razglasom, koji se satoji iz dva projektora i četiri plazme. Ljudi, ta sala je stvarno high tech, čak se i zavese pomeraju na daljinski!

Prvi dan na Sinergiji mi je prošao uglavnom u slušanju predavanja. I bilo je korisno. Neko reče: Ovi ljudi su platili silne pare da slušaju a vi ste tu za dž i još vas plaćaju. Nekim slučajem sam stavio svoj usb u džep kada sam oblacio kombinezon, tako da sam pokupio sve prezentacije i demo kodove sa predavanja. 1:0 za mene :)))

Na radnom mestu nisam bio sam, u suprotnom bi umro od dosade s obzirom da je sala zavučena i izdvojena od ostalih u kome su bila predavalja. Sa mnom je bio jedan kolega eestecovac iz Beograda i dve promoterke. Iako smo dobili izričitu zabranu da pričamo sa promoterkama na radnom mestu, to niko nije proveravao :) I tako sam upoznao dve promoterke, jedna Crnogorka, dobra devojka, uvek se zezala. Druga je bila plava i glupa.

Drugog dana sam odlučio da iskoristim pauze i da razgledam šta sve ima da se vidi na Sinergiji. Skoro cela Master hala (sajamska hala u okviru Master centra) je bila popunjena off-topic sadržajima i štandovima MS partnera. Taj off-topic je bio najzanimljiviji. Bio je tu nekakav multiplex bioskop, fotelje za masiranje, stolovi za stoni tenis, you name it... Ono što sam ja uspeo da isprobam i što mi se najviše svidelo jeste simulacija gradske vožnje DriveON. Draž ovakvog simulatora jeste u pogledu od 180 stepeni (napravljen pomoću 3 projektora). Logitech-ov hiperrealistični volan sa menjačem je upotpunio ugođaj. Na štandu Deska su se igrale najnovije igre na zverima od računara. Ja sam se oprobao u simulaciji Formule 1 (namestili su sedište kao u F1 sa velikim monitorom ispred).

I za kraj malo statistike. Za potrebe Sinergije, Desk je doneo preko 100 desktop računara, 2 servera i wireless opremu za ceo prostor (prilikom nameštanja wireless mreže na jednom laptopu, prepoznao mi je dvadesetak AP-ova). I još nešto, toliko Visti na jednom mestu nisam video!

P.S. Očekujte uskoro i slike sa Sinergije. Za sada vam ostavljam jednu sliku slikanu sa najnovijeg iMac-a :)

Нема коментара: