уторак, 2. октобар 2007.

Muke Isusove 1. deo

Ljudi moji, čuda velikoga
Kad se šćaše dva programera
Da nameste flash na blogu jednoga.

Ovako počinje naša saga o nameštanju flash animacije na Željkov blog. Da bude svima jasno, saga još traje. Pa da počnem:

Davno beše to, jučer negde izjutra, napali se Željko da umetne flash u svoj blog. I pošto ti Blogger ne da olako flash da upload-uješ, obrati se on meni, tzv ekspertu iz te oblasti. I ja ga savetovah da uzme Dreamweaver i da ko svaki pravi progamer prekopira html, koji je Dreamweaver generisao, na svoj blog. I on tako uradi. Ali vraga, nastade tu drugi problem: treba negde okačiti flash fajl. I tu ja doskočih sa idejom o nekom free hosting-u. I tako mi sve odradimo po redu: registrovanje, namestanje ftp naloga, upload-ovanje fajlova. I to proradi. Sada se već pitate a gde su tu muke, gore pomenute. Slede.

Negde posle podne, istog dana, žali se Željko meni, kako mu ne radi animacija na blogu. Ja proverim, meni radi. Obrišem keš, opet radi, proverim link na tom hosting-u. radi. Kod njega i dalje ne radi. Ali ne radi mu ni link na tom hostig-u! Da stvar bude još i gora, ftp server to veče zaribao i nismo uspeli ni da proverimo da li fajl uopšte postoji. I tako to ostade, meni radi, njemu ne.

Danas, pokrenemo mi diskusiju na tu temu i odlučimo da isprobamo neke besplatne file hosting-e. I krenemo mi tako i neki rade, neki ne rade, kod Željka uglavnom ne rade. I kad smo već bili pri isteku živaca, Željko uspe nekako da namesti fajl sa prvobitnog hosting-a. I radi! I mi srećni što radi!

Uze Željko da promni veličinu animacjie i opet ne radi...

4 коментара:

Mereon је рекао...

pa da ja to sve lepo dopunim nastavkom sage... sedim ja kod Une (3. programera-ke, takodje eksperta za iste stvari) i sedesmo mi tako citavih 3 sata, muke mucili, hostinge pravili, kodove menjali i nista nismo uradili, bar trajno... iste muke, stara price i moj blog i dalje ostade bez flasha... ah, muka mojih...(a i njihovih sa mnom...)

Slavica је рекао...

Nemanjo, aj ziv bio ne bilo ti zapovidjeno ;).. naznaci neku url putanjicu do fantomskog bloga/animacije... da ja to malo procijenim na licu mjesta ;) mereon.blogspot.com ???
Meni se ta strana uopste ne otvara!!! Il imam bas zeznut net, il ste vi za*** citav blog ;) :P il udara more o mramorje hihihii ;)

Анониман је рекао...

научили

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.