понедељак, 1. октобар 2007.

Početak

Evo i ja se odmetnuo u blogere. Ne očekujte sada neke dugačke, duboko umne tekstove. Mislim, nikada nisam baš voleo pisanje ali nekoliko puta sam bio u iškušenju da se raspišem. I evo, počeo sam da piše :)

Šta možete da očekujete na ovim stranicama? Pa, svašta, kao što sam i stavio u podnaslovu. Biće tu programerskih stvari, raznih komentara, možda i nekog dubokog filozofiranja (ako dobijem inspiraciju, naravno).

Toliko za početak. Blog je otvoren za javnost :)

4 коментара:

Mereon је рекао...

Pa, sve čestitke za otvaranje bloga... neka je sa srećom i neka brzo napreduje, ima puno posetilaca i pokaže se korisnim :)

Slavica је рекао...

OOoooOOOoooOOoooOOooooOOoo
pa ti poco' da blogujes i ja to saznajem TEK SAD ;) ccccc
;)
bjez sa bloga jos dok nisi posto zavisan ;) droga ti je to jedna :D

Анониман је рекао...

Cestitam na otvoranju bloga i imam samo jedno pitanje: gde li nadje tako blesavu sliku?

Netke је рекао...

Fala, fala. A slika je iz foldera "prosirene zenice" :)