субота, 13. октобар 2007.

Ne mogu da verujem da mi se ovo desilo u Srbiji

Danas ja razgledam cenovnike naših firmi što prodaju komponente (za kompjuter, naravno). Tražio sam hard disk i našao jedan model koji mi odgovara. Sledeća stvar, upoređivanje cenovnika. Nađem ti ja u Pakomu da je najjeftiniji. I nazovem njihovu prodavnicu u Novom Sadu, kad ono skuplji za 200 din nego na sajtu.

Vratim se ja na sajt i vidim da ima online prodaja. I ja se upustim u to i dodjem do stranice "Check Out". I tu me mama prekide, moram da usisavam. Bugger.

I dok sam usisavao, setim se još jedne radnje u Jevrejeskoj i nazovem ih. Kaže mi lik da nemaju trenutno taj model, al' da će biti u ponedeljak i to jeftiniji nego u Pakomu. Super, nasao sam još jeftinije. Kad sam završio usisavanje, vratim se za komp i kliknem "Odustani" i nastavim sa sredjivanjem programa.

A sada onaj neverovatan deo.

Sat vremena posle, zvoni mi mobilni, nepoznat broj. Ja se javim, kad ono lik sa druge strane se predstavi kao tehnička podrška iz Pakoma. Pomislih, šta sam sad zabrljao. Kaže on "Server nam prijavljuje da ste imali problema sa online kupovinom. Da li je sve u redu?". Ja zbunjen, pokušavam da se setim šta sam ono radio. Kažem da je sve u redu i da sam odustao od kupovine.

Ispostavilo se da mi je za vreme usisavanja istekla sesija i da je klik na "Odustani" prijavio grešku ali meni ne - ne sećam se tačno, zatvorio sam prozor.

Ne mogu da verujem da u zemlji Srbiji postoji ovako visok nivo korisničke podrške (još sam pod utiscima). Sve pohvale Pakomu.
Kupujte kod Pakoma :)))

2 коментара:

Анониман је рекао...

Napisao si:

"I nazovem njihovu prodavnicu u Novom Sadu, kad ono skuplji za 200 din nego na sajtu."

I onda kažeš kupujte kod Pakoma?! Ta razlika u ceni predstavlja obmanu kupaca, pa makar ona bila i 200 dinara. Hvala, ali ne hvala.

Netke је рекао...

Da malo razjasnim.

PakomSHOP funkcionise kao bilo koja druga firma koja nabavlja rodu od Pakoma. Sto znaci da se cenovnik na sajtu ne odnosi na Shop-ove, vec samo na online prodaju.

Verovatno je taj disk u prodavnici nabavljen ranije po visoj ceni.