среда, 3. октобар 2007.

Muke Isusove 2. deo

Naša saga se neočekivano i iznenada završila. I što je najvažnije, uspešno se završila, na sreću svih mučenika, ovaj učesnika, a bilo ih je :)

Juče posle podne, posle mog pisanija po blogu, stvari se smirile. Željko ne zove, ja malo došao do daha, pomislio sam da je već odustao od flash-a. Kad ono međutim, stvari su se smirile za mene ali ne i za Željka. Našao je on novu žrtvu. I ja posle naiđoh na antičku verziju mog prethodnog pisanija (Tantalove muke).

Nakon čitanja tog teksta, krenu ja istim putem kao moja draga koleginica (čitanje i pretraga help-a). Bingo! Naiđoh na jedan pouzdan izvor a koji mi reče kako da ubacim flash u Blogger.

I mi tako uradismo. I radi!

3 коментара:

Анониман је рекао...

Zar to nisi mogao da nadjes dan ranije i postedis me muka?

Netke је рекао...

Zapravo nisam. Konceptualno nas prvobitni pristup resavanju problema je isti kao i sadasnje resenje.
Uostalom, kakav bih ja ekspert bio ako bih odmah trazio u help-u. :)

Mereon је рекао...

ah... opet prazne price, svi sebe ponovo dizu u nebo a PRAVA ISTINA... sta je sa njom... priznajte sebi da svi znamo da nije ovako bilo..... strasno, bas ovoga sam se bojao..... :))))))